Наши консультации
Меню сайту


Організації
Національна дитяча гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія
НАЦІОНАЛЬНА ДОВІДКОВА БЕЗКОШТОВНА ЛІНІЯ З ПИТАНЬ МІГРАЦІЇ ТА ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ
ГАРЯЧА ЛІНІЯ КІБЕРПОЛІЦІЇ


Приєднуйтесь!
Google Classroom
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Електронні щоденники


Форма входу


Погода


Категорії розділу
Советы и рекомендации [17]
Психология для родителей [8]
Виды и формы дополнительного образования [1]
Учеников и их родителей консультирует школьный врач [3]
Учеников и их родителей консультирует адвокат [2]
Предлагаем посмотреть [3]
Инфографика [1]
Рисунки, графика на тему семьи, воспитания, обучения, образования и т.п.
75-летию Славянской общеобразовательной школы № 9 посвящается [4]
Публикуются материалы конкурса, посвященного 75-летию школы. Приветствуется все: статьи, видео, презентации. Условие одно - посвящение школе, ее юбилею. К участию приглашаются учащиеся школы, нынешние и бывшие, и все, кто не ровно дышит к школе.
Конкурс поздравлений [4]
Конкурс поздравлений с Новогодними праздниками
Психология для детей [0]
Советы психолога детям
Бібліотека [0]
Сторінка бібліотеки
Заходи [0]
Заходи бібліотеки
Надходження [0]
Надходження у бібліотеку
Бібліотечні уроки [0]
Уроки, що проходять у бібліотеці


Пошук


Календар
«  Січень 2010  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031


Наше опитування
Нужен ли школе собственный сайт?
Всього відповідей: 535


Міні-чат


Друзі сайта
  • Офіційний портал Слов'янської міської ВА
  • Офіційний сайт Слов'янської ЗОШ № 5


  • ...


    Статистика UCOZ

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0


    Архів записів


    математика дети рекомендации биология фізика учитель відповіді психология Советы ЗНО-2010 новый год тестирование праздник весна Конкурс сайт школа ЗНО тестування память девятая школа война Святогорск Карантин День Победы Гамаюн С.А. славянск Донецк Крым ФУТБОЛ выпускники Донбасс Шахтер Донбасс-Арена олимпиада Дегтярьова Н.М. 4 клас Смаль Л.П. Новости Славянска Кожемяко Т.И. Павловська С.М. Рябкина Л.Н. 2-а Дяченко М.А. 2-Б праздники 1 класс Борзенкова Д.М. начальная школа. Слов'янськ
    Вітаю Вас, Гість · RSS 05.05.2024, 03:53
    Головна » 2010 » Січень » 19 » Як ставитись до шкільної оцінки в сім’ї?
    15:07
    Як ставитись до шкільної оцінки в сім’ї?
    Правило 1. Заспокойтесь. Сконцентруйте свою увагу на диханні: один, два, … десять. Відчуйте спокій, рівновагу. Згадайте про щось приємне. «Постійте в черевиках» своєї рідненької дитини. А ось тепер можна починати розмову, а може… тільки послухати дитину, співчуваючи її бідам, а може… допомогти розібратись у складній теоремі. Пам’ятайте, що спілкуватися в люті, роздратуванні – все одно, що включити в автомобілі «газ» і натиснути на гальма.
    Правило 2. Не поспішайте. Старий, одвічний педагогічний гріх. Ми очікуємо від дитини всього і негайно. Ми вимагаємо негайних успіхів, іноді не отримуємо їх, але при цьому не уявляємо, як нашкодили. Нам потрібно, щоб дитина вчилася сьогодні добре, ми примушуємо її – вона вчиться, але стає зубрил кою й ненавидить учіння, школу, а може й вас.
    Правило 3. Безумовна любов. Ви любите свою дитину незважаючи на її успіхи в школі. Вона відчуває вашу любов і це допомагає їй бути впевненою в собі та долати невдачі.
    Правило 4. Не бийте лежачого. Двійка, а для когось четвірка – достатнє покарання, тому не доцільно двічі карати за одні й ті самі помилки. Дитина очікує від батьків не докорів, а допомоги.
    Правило 5. Вибирайте найголовніше, порадьтеся з дитиною, почніть з ліквідації найзначущіх для самої дитини шкільних труднощів. Але якщо вас обох турбує, наприклад, швидкість читання, не вимагайте одночасно й виразності й переказу.
    Правило 6. Хваліть виконавця, критикуйте виконання. Дитина схильна будь-яку оцінку сприймати глобально, вважати, що оцінюють усю її особистість. У ваших силах допомогти відокремити оцінку її особистості від оцінки її роботи.
    Правило 7. Оцінка має порівнювати сьогоднішні успіхи дитини з її особистими вчорашніми, а не тільки з державними нормами оцінювання та не успіхами сусідського Івана.
    Правило 8. Не скупіться на похвалу, будуючи стосунки зі своєю дитиною, не орієнтуйтеся тільки на шкільні оцінки. Нема такого двієчника, котрого не можна за щось похвалити.
    Правило 9. Ставте перед дитиною найбільш конкретні та реальні завдання, й вона спробує їх виконати. Не спокушайте дитину метою, якої неможливо досягти.
    Правило 10. Не рвіть останні нитки. Досить часто дорослі вимагають, щоб зайнятися улюбленою справою чи хобі, дитина повинна виправити свою успішність у навчанні. В ряді випадків така заборона має стимульний характер і справді спонукає дитину до навчання. Але найчастіше так буває, коли справи з навчанням ще не дуже запущені й до нього ще не втрачено інтерес. Якщо ж його вже нема, а в дитини є хобі, галузь живого інтересу, то її треба не забороняти, а всіляко підтримувати, бо це та ниточка. За яку можна витягнути дитину до активного життя в навчанні.
    Для того, щоб усі правила були ефективними, необхідно їх об’єднати: дитина має бути не об’єктом, а співучасником своєї ж оцінки. Її слід навчати самостійно оцінювати свої досягнення. Вміння себе оцінювати є необхідним компонентом уміння вчитися – головного засобу подолання труднощів у навчанні.
    Share |
    Категорія: Советы и рекомендации | Переглядів: 900 | Додав: психолог | Теги: шольная оценка, Родителям, реомендации., оеты, психология | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]
    Copyright Слов`янська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 9 2008-2016