Критерії оцінювання
Меню сайту


Організації
Національна дитяча гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія
НАЦІОНАЛЬНА ДОВІДКОВА БЕЗКОШТОВНА ЛІНІЯ З ПИТАНЬ МІГРАЦІЇ ТА ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ
ГАРЯЧА ЛІНІЯ КІБЕРПОЛІЦІЇ


Приєднуйтесь!
Google Classroom
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Електронні щоденники


Форма входу


Погода


Категорії розділу
Новини школи [1256]
Новини мікрорайону Хімік [19]
Новини сайту [31]
Новини Слов'янська [39]
Новини України [61]
Новини Донецької області [6]
Цікаве у світі [15]
ЗНО [0]
Все про ЗНО


Пошук


Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930


Наше опитування
Оцените наш сайт
Всього відповідей: 586


Міні-чат


Друзі сайта
  • Офіційний портал Слов'янської міської ВА
  • Офіційний сайт Слов'янської ЗОШ № 5


  • ...


    Статистика UCOZ

    Онлайн всього: 1
    Гостей: 1
    Користувачів: 0


    Архів записів


    математика дети рекомендации биология фізика учитель відповіді психология Советы ЗНО-2010 новый год тестирование праздник весна Конкурс сайт школа ЗНО тестування память девятая школа война Святогорск Карантин День Победы Гамаюн С.А. славянск Донецк Крым ФУТБОЛ выпускники Донбасс Шахтер Донбасс-Арена олимпиада Дегтярьова Н.М. 4 клас Смаль Л.П. Новости Славянска Кожемяко Т.И. Павловська С.М. Рябкина Л.Н. 2-а Дяченко М.А. 2-Б праздники 1 класс Борзенкова Д.М. начальная школа. Слов'янськ
    Вітаю Вас, Гість · RSS 19.04.2024, 15:13

    Критерії оцінювання регулюються Наказом освіти і науки, молоді та спорту України від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти». Критерії визначають підходи до визначення рівня навчальних досягнень учнів та встановлюють відповідність між вимогами до знань, умінь і навичок учнів та показником оцінки в балах. Критерії реалізуються в нормах чотирьох рівнів досягнень: початковий, середній, достатній, високий.

    Початковий. Це 1, 2, 3 бали. Відповідь учня фраґментарна, характеризується початковими уявленнями про предмет вивчення.

    Середній. Це 4, 5, 6 балів. Учень відтворює основний навчальний матеріал, виконує завдання за зразком, володіє елементарними вміннями навчальної діяльності.

    Достатній. Це 7, 8, 9 балів. Учень знає істотні ознаки понять, явищ, зв’язки між ними, вміє пояснити основні закономірності, а також самостійно застосовує знання в стандартних ситуаціях, володіє розумовими операціями, вміє робити висновки, виправляти допущені помилки. Відповідь учня правильна, логічна, обґрунтована, хоча у ній бракує власних суджень.

    Високий. Це 10, 11, 12 балів. Знання учня є глибокими, міцними, системними; учень вміє застосовувати їх для виконання творчих завдань, його навчальна діяльність позначена вмінням самостійно оцінювати різноманітні ситуації, явища, факти, виявляти і відстоювати особисту позицію.

    Критерії оцінювання НУШ (Наказ МОН)

    Кожен бал відповідає наступним критеріям:

    - 1 бал — учні розрізняють об’єкти вивчення;

    - 2 бали — учні відтворюють незначну частину навчального матеріалу, мають нечіткі уявлення про об’єкт вивчення;

    - 3 бали — учні відтворюють частину навчального матеріалу; з допомогою вчителя виконують елементарні завдання;

    - 4 бали — учні з допомогою вчителя відтворюють основний навчальний матеріал, можуть повторити за зразком певну операцію, дію;

    - 5 балів — учні відтворюють основний навчальний матеріал, здатні з помилками й неточностями дати визначення понять, сформулювати правило;

    - 6 балів — учні виявляють знання й розуміння основних положень навчального матеріалу. Відповіді їхні правильні, але недостатньо осмислені. Вміють застосовувати знання при виконанні завдань за зразком;

    - 7 балів — учні правильно відтворюють навчальний матеріал, знають основоположні теорії і факти, вміють наводити окремі власні приклади на підтвердження певних думок, частково контролюють власні навчальні дії;

    - 8 балів — знання учнів є достатніми. Учні застосовують вивчений матеріал у стандартних ситуаціях, намагаються аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв’язки і залежність між явищами, фактами, робити висновки, загалом контролюють власну діяльність. Відповіді їхні логічні, хоч і мають неточності;

    - 9 балів — учні добре володіють вивченим матеріалом, застосовують знання в стандартних ситуаціях, уміють аналізувати й систематизувати інформацію, використовують загальновідомі докази із самостійною і правильною арґументацією;

    - 10 балів — учні мають повні, глибокі знання, здатні використовувати їх у практичній діяльності, робити висновки, узагальнення;

    - 11 балів — учні мають гнучкі знання в межах вимог навчальних програм, арґументовано використовують їх у різних ситуаціях, уміють знаходити інформацію та аналізувати її, ставити і розв’язувати, проблеми;

    - 12 балів — учні мають системні, міцні знання в обсязі та в межах вимог навчальних програм, усвідомлено використовують їх у стандартних та нестандартних ситуаціях. Уміють самостійно аналізувати, оцінювати, узагальнювати опанований матеріал, самостійно користуватися джерелами інформації, приймати рішення.

    Видами оцінювання навчальних досягнень учнів є:

    - поточне
    - тематичне
    - семестрове
    - річне оцінювання та державна підсумкова атестація

    Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 5-11 класів складені на основі додатка №2 до наказу МОН України від 21.08.2013 №1222 " Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти"

    Додатки

    Критерії оцінювання учнів з української мови

    Критерії оцінювання учнів з української та зарубіжної літератури

    Критерії оцінювання учнів з фізики та астрономії

    Критерії оцінювання учнів з фізичної культури

    Критерії оцінювання учнів з хімії

    Критерії оцінювання учнів з біології

    Критерії оцінювання учнів з географії

    Критерії оцінювання учнів з іноземної мови

    Критерії оцінювання учнів з інформатики

    Критерії оцінювання учнів з історії

    Критерії оцінювання учнів з математики

    Критерії оцінювання учнів з основ здоров'я

    Критерії оцінювання учнів з правознавства

    Критерії оцінювання учнів з природознавства

    Критерії оцінювання учнів з трудового навчання

    Copyright Слов`янська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 9 2008-2016