ЧАТ-БОТ «ВОБИ2» ВЧИТЬ, ЯК ПРАВИЛЬНО ДІЯТИ В УМОВАХ ВОЄННОГО СТАНУ
В Україні створили чат - бот
«Воби2», який в ігровій формі вчить малих і старших українців, як правильно діяти в умовах воєнного стану. Матеріал подано у формі гри: бот надсилає запитання, а користувач має обрати правильну відповідь із запропонованих варіантів.
Завдяки проходженню рівнів гри, діти здобудуть теоретичні знання щодо дій під час:
- повітряної тривоги;
- вуличних боїв, мінометного та артилерійського обстрілів;
- руйнування приміщення та в разі потрапляння під завали.
Зокрема, чат-бот ознайомлює з правилами надання першої домедичної допомоги, вчить повідомляти про своє місцеперебування і видаляти інформацію про збережені координати, якщо небезпека окупації зростає і покинути населений пункт неможливо.
Більше деталей - за посиланням
ПСИХОЛОГІЧНЕ ЗДОРОВ’Я: ЯК УТВОРЮЄТЬСЯ ТРИГЕР?
У межах «Національної програми психічного здоров’я та психосоціальної підтримки» за ініціативою першої леді Олени Зеленської педагоги та психологи телеграм-каналу продовжують надавати актуальні поради для освітян.
Раніше експерти розповідали, що тригери – це сенсорні нагадування, які спричиняють хворобливі спогади або певні симптоми. Про те, як утворюється тригер, докладно читайте у цьому матеріалі
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
ОНЛАЙН-УРОК З МІННОЇ БЕЗПЕКИ
На платформі «Всеукраїнська школа онлайн» з’явився інтерактивний онлайн-урок з мінної безпеки для дітей початкової, середньої та старшої шкіл. Урок містить цікаві завдання за участі пса Патрона, Дмитра Монатіка та рятувальника Державної служби з надзвичайних ситуацій.
На уроці, який може врятувати життя, легко на зрозуміло пояснюється, як відрізняти вибухонебезпечні предмети, де вони можуть приховуватись, які знаки попереджають про них та яких правил безпечної поведінки потрібно дотримуватись, якщо ви побачили міну чи боєприпас.
Урок насичений цікавими завданнями, відео та триває всього 15 хв. Учні точно не засумують, а найголовніше – запам’ятають усі правила безпечної поведінки.
Дивіться урок за посиланнями:
- для середньої та старшої шкіл.
Онлайн-урок розроблено ЮНІСЕФ спільно з ДСНС за підтримки Міністерства освіти і науки України із залученням провідних фахівців у цій темі.
ЗАПИСИ ВЕБІНАРІВ: КОНФЛІКТИ В КЛАСІ ТА КРЕАТИВНІ УРОКИ З ВШО
«Навчай для України» спільно з Київським освітнім центром «Простір толерантності» за підтримки ЮНІСЕФ організували безкоштовний вебінар для педагогів «Конфлікти в класі: як діяти вчителю?». Запис вебінару вже можна подивитись за посиланнями на Фейсбуці та Ютубі.
З-поміж тем, про які йшлося на вебінарі:
- які конфлікти виникають у класі під час війни, як вони трансформуються;
- як керувати трансформацією конфлікту, щоб розв’язати або тримати у рамках;
- принципи екологічного підходу до конфлікту;
- конкретні вправи про роль педагога у конфлікті.
Також у доступі – запис третього вебінару серії «Креативні уроки з ВШО», яку підготувала для педагогів ГС «Освіторія» за підтримки ЮНІСЕФ та МОН.
Вебінар присвячено організації уроків з історії. Своїми ідеями поділилась Антоніна Макаревич – кандидатка історичних наук, вчителька історії, авторка курсів «Історія України» для 10 класу та «Вступ до історії та громадянської освіти» для 5 класу Всеукраїнської школи онлайн.
Відеозапис вебінару доступний на Фейсбуці за посиланням
Міністерство освіти і науки України
http://press@mon.gov.ua (044) 481-32-62
_________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________