Наши консультации
Меню сайту


Організації
Національна дитяча гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія
НАЦІОНАЛЬНА ДОВІДКОВА БЕЗКОШТОВНА ЛІНІЯ З ПИТАНЬ МІГРАЦІЇ ТА ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ
ГАРЯЧА ЛІНІЯ КІБЕРПОЛІЦІЇ


Приєднуйтесь!
Google Classroom
Курси, вебінари, олімпіади. Портал Всеосвіта.
Електронні щоденники


Форма входу


Погода


Категорії розділу
Советы и рекомендации [17]
Психология для родителей [8]
Виды и формы дополнительного образования [1]
Учеников и их родителей консультирует школьный врач [3]
Учеников и их родителей консультирует адвокат [2]
Предлагаем посмотреть [3]
Инфографика [1]
Рисунки, графика на тему семьи, воспитания, обучения, образования и т.п.
75-летию Славянской общеобразовательной школы № 9 посвящается [4]
Публикуются материалы конкурса, посвященного 75-летию школы. Приветствуется все: статьи, видео, презентации. Условие одно - посвящение школе, ее юбилею. К участию приглашаются учащиеся школы, нынешние и бывшие, и все, кто не ровно дышит к школе.
Конкурс поздравлений [4]
Конкурс поздравлений с Новогодними праздниками
Психология для детей [0]
Советы психолога детям
Бібліотека [0]
Сторінка бібліотеки
Заходи [0]
Заходи бібліотеки
Надходження [0]
Надходження у бібліотеку
Бібліотечні уроки [0]
Уроки, що проходять у бібліотеці


Пошук


Календар
«  Березень 2012  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031


Наше опитування
Нужен ли школе собственный сайт?
Всього відповідей: 538


Міні-чат


Друзі сайта
  • Офіційний портал Слов'янської міської ВА
  • Офіційний сайт Слов'янської ЗОШ № 5


  • ...


    Статистика UCOZ

    Онлайн всього: 14
    Гостей: 14
    Користувачів: 0


    Архів записів


    математика дети рекомендации биология фізика учитель відповіді психология Советы ЗНО-2010 новый год тестирование праздник весна Конкурс сайт школа ЗНО тестування память девятая школа война Святогорск Карантин День Победы Гамаюн С.А. славянск Донецк Крым ФУТБОЛ выпускники Донбасс Шахтер Донбасс-Арена олимпиада Дегтярьова Н.М. 4 клас Смаль Л.П. Новости Славянска Кожемяко Т.И. Павловська С.М. Рябкина Л.Н. 2-а Дяченко М.А. 2-Б праздники 1 класс Борзенкова Д.М. начальная школа. Слов'янськ
    Вітаю Вас, Гість · RSS 21.12.2024, 20:24
    Головна » 2012 » Березень » 24 » Батькам майбутніх першокласників
    09:08
    Батькам майбутніх першокласників
    ТЕСТ НА ОЦІНЮВАННЯ ШКІЛЬНОЇ ЗРІЛОСТІ
    Оцінювання розвитку пізнання
    ♦ Чи володіє дитина основними поняттями: праворуч — ліворуч; великий — малий тощо?
    ♦ Чи здатна дитина розуміти прості принципи класифікації, наприклад: речі, які можуть котитися і які не можуть?
    ♦ Чи може малюк утримати в пам'яті й виконати як мінімум три вказівки?
    ♦ Чи може дитина назвати більшість літер абетки?
    Оцінювання базового досвіду дитини
    ♦ Чи доводилося дитині супроводжувати вас в магазин, на по-шту, у відділення Ощадбанку?
    ♦ Чи була вона у бібліотеці?
    ♦ Чи була у вас можливість регулярно читати малюкові або розповідати історії?
    ♦ Чи виявляє дитина інтерес до чогось, чи є у неї хобі?

    Оцінка мовленнєвого розвитку
    ♦ Чи може дитина назвати і позначити основні предмети, що оточують її?
    ♦ Чи легко дитині відповідати на запитання дорослих?
    ♦ Чи може дитина пояснити, яке призначення мають різні речі: пилосос, холодильник, стіл тощо?
    ♦ Чи може дитина пояснити, де розташовані якісь предмети: на столі, на стільці, на підлозі, біля стіни та ін.?
    ♦ Чи може малюк розповісти історію, описати випадок, що тра-пився з ним?
    ♦ Чи чітко дитина вимовляє слова?
    ♦ Чи правильним є мовлення дитини, з погляду граматики?
    ♦ Чи здатна дитина брати участь у спільній розмові, розіграти якусь ситуацію?

    Оцінювання рівня емоційного розвитку
    ♦ Чи виглядає дитина веселою (удома і серед товаришів)?
    ♦ Чи сформувався у дитини образ себе як людини, яка багато що може?
    ♦ Чи легко малюкові «перемкнутися» при змінах у звичному розпорядку дня, перейти до розв'язання нової задачі?
    ♦ Чи здатна дитина працювати самостійно, змагатися у вико-нанні завдань з іншими дітьми?
    Оцінювання вміння спілкуватися
    ♦ Чи бере малюк участь у грі інших дітей, чи ділиться з ними?
    ♦ Чи дотримується він черговості, коли цього вимагає ситуа-ція?
    ♦ Чи здатна дитина слухати інших, не перебиваючи?

    Оцінювання фізичного розвитку
    ♦ Чи добре дитина чує?
    ♦ Чи добре вона бачить?
    ♦ Чи здатна вона сидіти спокійно протягом деякого часу?
    ♦ Чи розвинена в неї координація моторних навичок, напри-клад, чи може вона грати в м'яч, стрибати, спускатися і піді-йматися сходами?
    ♦ Чи виглядає дитина бадьорою та захопленою?
    ♦ Чи виглядає дитина здоровою, ситою і відпочилою?

    Зорове розрізнення
    ♦ Чи може дитина ідентифікувати схожі й несхожі форми? На-приклад, знайти картинку, не схожу на решту?
    ♦ Чи може дитина розрізняти літери та короткі слова?

    Зорова пам'ять
    ♦ Чи може дитина помітити відсутність картинки, якщо їй спо-чатку показати серію з трьох картинок, а потім одну при-брати?
    ♦ Чи знає дитина своє ім'я і хоч би шість-вісім назв предметів, які зустрічаються їй в повсякденному житті?

    Зорове сприйняття
    ♦ Чи здатна дитина розкласти по порядку серію картинок?
    ♦ Чи розуміє дитина, що читають зліва направо?
    Рівень слухових здібностей
    ♦ Чи в змозі дитина розрізняти слова, що починаються з різних звуків, наприклад син — тин?
    ♦ Чи може дитина повторити за дорослим декілька слів або цифр?
    ♦ Чи здатна дитина переказати історію, зберігаючи основну думку і послідовність подій?

    Оцінювання ставлення до книг
    ♦ Чи виникає у дитини бажання подивитися книги самостій¬но?
    ♦ Чи уважно та із задоволенням вона слухає, коли ви читаєте їй уголос?
    ♦ Чи ставить дитина запитання про слова — що вони означають тощо?

    Загальна і психологічна готовність
    ♦ Чи може ваша дитина:
    ♦ Пояснити за допомогою слів, а не показуючи пальцем, чого вона хоче?
    ♦ Висловлюватися зв'язно, наприклад: «Покажи мені...»
    ♦ Розуміти сенс того, про що їй читають?
    ♦ Чітко вимовити своє ім'я?
    ♦ Запам'ятати свою адресу і номер телефону?
    ♦ Писати олівцем або крейдою на папері?
    ♦ Користуватися фарбами, пластиліном, кольоровими олівця¬ми, фломастерами?
    ♦ Вирізувати ножицями з тупими кінцями, причому рівно і не поранившись?
    ♦ Слухати і дотримуватися наданих указівок?
    ♦ Бути уважним, коли хтось із ним розмовляє?
    ♦ Зосередитися бодай на 10 хвилин, щоб виконати одержане завдання?
    + Радіти, коли їй читають вголос або розповідають історії?
    ♦ Позитивно оцінювати: я — людина, яка багато що може?
    ♦ «Підлаштовуватися», коли дорослі змінюють тему розмови?
    ♦ Виявляти цікавість до навколишніх предметів?
    ♦ Ладнати з іншими дітьми?
    Share |
    Категорія: Советы и рекомендации | Переглядів: 1180 | Додав: ЛюбовьНиколаевна | Теги: консультації для батьків, 1Клас | Рейтинг: 0.0/0
    Всього коментарів: 0
    Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
    [ Реєстрація | Вхід ]
    Copyright Слов`янська загальноосвітня школа І-ІІІ ст. № 9 2008-2016