Учням! Батькам!
У зв'язку з погіршенням погодних умов сьогодні, 30
січня 2014 року, на навчальних заняттях в школі були присутніми 33% учнів. Для
всіх відсутніх на заняттях повідомляємо домашні завдання:
11 клас
Алгебра і початки аналізу
|
Параграф 17, вивчити Вправа № 1, № 5, № 7 (1-2 розв’язати)
|
Історія України
|
Параграф 24-25, опрацювати, відповісти на
питання, скласти розгорнутий план
|
Англійська мова
|
Вправа 4 (а) стр. 168-170 (усно)
Вправа 4 (б) стр. 170 (письмово)
|
Світова історія
|
Стор. 228-234 опрацювати, відповісти на питання.
«Друга половина ХХ ст.» в зошиті виступ.
Стор. 235-246 опрацювати. Прочитати «Життя
Галілея» Б.Брехта
|
10 клас
Всесвітня історія
|
П.Б.Полянський. Всесвітня історія. Параграф 19,
скласти розгорнутий план.
|
Хімія
|
Параграф 14, 15, вивчити, стор 124-128 відповісти
на питання
|
Біологія
|
Опрацювати параграф 50, відповісти на питання
стор. 274, питання 2, 5 – письмово, знайти відповідь на питання 1-3 (рубрика
«Як ви вважаєте?»)
|
Біологія
|
Повторити характеристику процесів енергетичного
обміну і стани процесу фотосинтезу
|
9-Б клас
Геометрія
|
п. 18 читати,
№ 700, 696, 715
|
Історія України
|
Повторити параграф 19-23
|
Хімія
|
Параграф 21 – опрацювати, вправа 4
Скласти доповідь або презентацію з теми
«Поширення гомологів метану в природі»
|
Географія
|
Стор. 181-184 – опрацювати.
Повторити стр. 170-180.
Практична робота № 9 стр.184.
|
Англійська мова
|
Вірш стор.112 (вивчити усно)
Вправа а стор.115 (читати, переклад усно)
|
Фізика
|
Підготуватись до контрольної роботи, повторити
параграфи 17-23
|
9-А клас
Геометрія
|
п. 18 читати,
№ 700, 696, 715
|
Історія України
|
Повторити параграф 19-23
|
Хімія
|
Параграф 21 – опрацювати, вправа 4
Скласти доповідь або презентацію з теми
«Поширення гомологів метану в природі»
|
Географія
|
Стр. 181-184 – опрацювати.
Повторити стор. 170-180.
Практична робота № 9 стр.184.
|
Англійська мова
|
Вправа 4 (d)
Стор. 126-127 (письмово)
|
Фізика
|
Підготуватись до контрольної роботи, повторити
параграфи 17-23
|
8 клас
Алгебра
|
Пункт 12 вивчити правила, розглянути приклади
1-6; відповісти на запитання стор. 101, розв’язати № 388, 390, 392, 398
|
Геометрія
|
Пункт 12-14 відповісти на запитання, стор. 89, 94,
105 (питання 1); ознайомитись з ІІІ ознакою подібності трикутників (теорема
14.2 стор. 104), розв’язати № 493, прочитати рубрику «Коли зроблено
уроки» стор. 108-110
|
Хімія
|
Параграф 26 вивчити, стор. 121 вправа 1-3.
Доповідь «Історичні відомості про спроби класифікації хімічних елементів»
|
Всесвітня історія
|
Стор. 142-170 повторити матеріал, стор. 170 усно
відповідати на запитання, стор. 171-206 прочитати
|
Фізика
|
Підготуватись до контрольної роботи, повторити
параграфи 17-25
|
7 клас
Алгебра
|
Вивчити формули скороченого множення.
Параграф 18-вивчити, №698,706,734
|
Українська мова
|
Параграф 25 повторити. Вправа 209-виписати з
орфографічного словника по 5 означальних і обставинних прислівників. Із 4
скласти і записати речення.
|
Українська література
|
Стор. 212 – 214 прочитати, стор. 214 –
відповідати на питання, «Чайка на крижині» - читати, стор. 216-відповідати на
питання.
|
Біологія
|
Параграф 35 – опрацювати, відповісти письмово в
зошиті на питання. № 1 – 6 стор. 150 – замалювати цикл розвитку плауноподібних
в зошиті, використавши малюнок №35.3 стор. 148
|
Географія
|
Параграф 38 – опрацювати, параграф 37 повторити.
На контурній карті підписати географічні назви по тексту параграфів 37-38.
|
Фізика
|
Параграфи 21, 22, вправи після параграфів
|
6-Б клас
Історія
|
Параграф 36, прочитати, дати відповідь на
питання, виписати нові поняття
|
Природознавство
|
Параграф 19 опрацювати, відповідати усно на
питання 1-4, стор. 98,
Письмово відповісти на питання «Як можна зменшити
негативний вплив машин на екологічний стан довкілля»
|
Математика
|
Підготуватись до контрольної роботи
|
Світова література
|
Стор. 128-130, опрацювати матеріал, прочитати І
частину «П’ятнадцятирічний капітан», (переказ, розповідь про героїв)
|
6-А клас
Історія
|
Параграф 36, прочитати, дати відповідь на
питання, виписати нові поняття
|
Природознавство
|
Параграф 19 опрацювати, відповідати усно на
питання 1-4, стор. 98,
Письмово відповісти на питання «Як можна зменшити
негативний вплив машин на екологічний стан довкілля»
|
Математика
|
Підготуватись до контрольної роботи
|
Світова література
|
Стор. 126-127, відповідати усно на питання
Підготуватись до літературного диктанту по роману
«Робінзон Крузо», читати роман «П’ятнадцятирічний капітан»
|
5-Б клас
Українська література
|
Стор. 177-181 «Микита Кожум’яка», відповісти на
запитання стор. 181
|
Українська мова
|
Параграф 31-32, повторити правило
Вправа № 260 «Друзів знаходить щастя, а перевіряє
біда» письмово пояснити значення даного прислів’я
|
Етика
|
Стор.112-118 опрацювати, завдання 2-3 усно,
завдання № 7 виписати в зошит після назви теми
|
Природознавство
|
Параграф 31 опрацювати, усно виконати практичне
заняття стор.133-134
|
Світова література
|
Опрацювати матеріал стор.191-194, прочитати 1,5
розділи роману Портера «Поліанна», переказати прочитане, відповісти на
запитання в кінці
|
5-А клас
Природознавство
|
Опрацювати параграф 31, відповісти усно на
питання, опрацювати і виконати практичне заняття на стор. 131-132
|
Етика
|
Стор. 112-118, опрацювати завдання 2,3 усно,
завдання 7 виписати в зошит після назви теми
|
Українська мова
|
Параграф 33 – повторити правила, стор. 122 –
виконати тестове завдання (письмово)
|
Англійська мова
|
Виконати письмово вправу 5 (стор. 124). Цю вправу
вивчити (розповідь про Велику Британію)
|
Інформатика
|
Підготувати короткі повідомлення про те, в яких
ситуаціях на рисунках доцільний або необхідний текстовий напис.
Параграф 3.5, завдання 3
|
4-Б клас
Українська мова
|
Повторити правила на стор. 19,22
Стор. 21 вправа 32
|
Математика
|
Повторити таблицю,
Стор. 97 № 638, 639, 632
|
Українське читання
|
Стор. 26-29 читати, переказувати, скласти план
|
Основи здоров’я
|
Стор. 92-93, переказ
|
4-А клас
Математика
|
№ 647, 648 (розв’язати задачі)
|
Англійська мова
|
Скласти діалог із 10 реплік на 3 людей, тема «У
магазині»
|
Я і Україна
|
Стор. 33-35, читати, відповісти на питання,
у зошиті стор. 21-25 виконати завдання
|
3-Б клас
Українська мова
|
Стор. 23 вивчити правило,
стор. 24 вправа 51
|
Читання
|
Стор. 27-30 читати виразно, відповісти на питання
|
Основи здоров’я
|
Стор. 77-80 читати, переказувати
26-27 (зошит)
|
Математика
|
Стор. 94 № 610-611; стор. 138 № 819-820
|
3-А клас
Російська мова
|
Прочитать сказку «Снегурочка», составить к ней
план
|
Я і Україна
|
Стор.50-51 читати, переказувати
|
2-Б клас
Українська мова
|
Стор. 110 (вивчити правило)
Стор. 111 вправа, урок 73
|
Літературне читання
|
Стор. 74-75 (виразно читати)
|
2-А клас
Українська мова
|
Стор. 111 (вивчити правило)
Урок 74, вправа 3
|
Математика
|
Стор. 90 № 583, 584
Повторити таблицю множення і ділення на 2 і 3
|
Російська мова
|
Стор.82, урок № 37 читати, вправа 266
|
Англійська мова
|
Вивчити 10 літер, завдання на картці
|
Шановні учні та батьки!
Для попередження переохолодження
організму та обмороження радимо на період стійких морозів дотримуватись
наступних правил поведінки:
- обмежуйте перебування на вулиці та пересування;
- за можливості відмовтесь на період стійких морозів від виїздів на власному
автомобілі, а при необхідності користуйтесь громадським транспортом;
- виходьте з будинку (квартири) тільки тоді, коли це вкрай необхідно,
використовуючи при цьому відповідне (тепле) взуття та одяг (взуття повинно бути
у справному стані, сухим та не стискати ногу, одяг щільним, легким, не заважати
рухові);
- відмовтесь на цей період від прогулянок, полювання, риболовлі, туристичних
походів та ін.;
- під час перебування на морозі інтенсивно рухайтесь і постійно стежте за
своїм станом.
За перших ознак обмороження
звертайтесь за фаховою лікарською допомогою.
Запам’ятайте: Ваше життя та
здоров’я перш за все залежить від вибору правильної поведінки. Не нехтуйте
правилами безпеки, будьте обережні!
У зв’язку підвищенням рівня захворюваності ГРВІ просимо
батьків звертати увагу на самопочуття Ваших дітей. Не дозволяйте дітям виходити
з дому з ознаками захворювання, спілкуватися з друзями. Не займайтеся
самолікуванням, у разі необхідності одразу звертайтеся до лікарів.
|