Карантин продовжується до 27.02.2015р.!
Працюємо в дистанційному режимі!
Домашні завдання на час вимушеного призупинення навчальних занять.
Бережіть себе та не хворійте!
ЗАВДАННЯ ДЛЯ 5 КЛАСІВ
Українська мова
|
§ 37-38 повторити правила, виконати вправи 310-311
|
Українська література
|
вивчити напам’ять вірші «За сонцем хмаронька пливе», «Садок вишневий коло хати»
|
Англійська мова: 5-Б
|
повторити правило стор. 213; впр.2 стор.133 читати, перекладати; впр.5 стор.132 письмово виконати у зошиті
|
Англійська мова: 5-А
|
стор. 128 повторити правила, стор. 131 вправа 2 (усно), стор. 132 вправи 3, 4 (письмово)
|
Російська мова
|
§ 34-35 повторити правила, впр.500 (за завданням) виконати у зошиті
|
Світова література
|
підготуватися до літературного диктанту за твором Елеанор Портер «Полліанна», стор. 226-228 опрацювати
|
Природознавство
|
ТО стор.154 письмово виконати у зошиті; § 38-39 читати
|
Історія
|
§ 18-19 повторити, відповісти на питання
|
Математика
|
повторити §§ 26-28, виучить правила виконання дій першого ступеня зі звичайними дробами з однаковими знаменниками, виконати тестові завдання стор.257 (письмово); повторити §§ 1-3, відповісти на запитання стор.9, 19, 27, розв’язати № 1-5 стор. 326
|
Основи здоров'я
|
§ 18 (повторити), § 19 (опрацювати)
|
Трудове навчання (дівчата)
|
повторити ручні та машинні шви
|
Інформатика
|
УЗАГАЛЬНЮВАЛЬНИЙ УРОК З ТЕМИ «ГРАФІЧНИЙ РЕДАКТОР»
|
ЗАВДАННЯ ДЛЯ 6 КЛАСІВ
Математика
|
повторити розділ ІІ, §§ 6-11, розв’язати № 221, 255, 315, 371, 446, 507
|
Біологія
|
повторити §§ 37 – 38, усно відповідати на питання № 1-3 (стор. 144), питання № 4 письмово (стор. 144), виконати завдання дослідницького практикуму (стор. 139 - 140)
|
Українська мова
|
§§ 40-44 повторити, виконати вправу 370 стор. 142
|
Українська література
|
В. Нестайко «Тореадори з Васюківки» прочитати і скласти план
|
Історія
|
повторити §§ 35 – 36
|
Основи здоров'я
|
§ 20 повторити, підготувати повідомлення за темою параграфа
|
Трудове навчання (дівчата)
|
повторити будову та техніку безпеки швейної машини
|
Англійська мова: 6-А
|
повторити слова на стор. 120, вправу № 4 читати і перекладати усно (стор. 124)
|
Англійська мова: 6-Б
|
повторити неправильні дієслова, зошит - урок 8 (вправи 1, 2) стор. 59
|
Географія
|
опрацювати §§ 38 -39, відповідати на питання усно
|
Російська мова
|
повторити матеріал на стор. 130-131, вивчити таблицю на стор. 148, написати твір - мініатюру «Уже солнышко пригрело…»
|
Світова література
|
прочитати В.В. Короленко «Сліпий музикант», опрацювати питання усно на стор. 151 – 152, виконати творче завдання на стор. 151 письмово
|
Інформатика
|
Алгоритм опрацювання текстового документу
|
ЗАВДАННЯ ДЛЯ 7 КЛАСІВ
Алгебра
|
повторити «Формули скороченого множення», «Способи розкладання многочлена на множники»
|
Геометрія
|
повторити тему «Трикутники»
|
Біологія
|
усно опрацювати питання самоперевірки та узагальнення знань з теми «Вищеспорові рослини» на стор.160; повторити § 38; усно відповісти на питання стор.164; замалювати в зошиті загальну схему відтворення голонасінних рослин стор. 162
|
Українська мова
|
повторити § 24-28
|
Українська література
|
прочитати оповідання Є. Гуцало «Сім'я дикої качки», Л. Пономаренко «Гер переможений»
|
Історія України
|
повторити § 15-18
|
Основи здоров'я
|
повторити § 20, закінчити малюнок
|
Трудове навчання (дівчата)
|
повторити способи зняття мірок
|
Англійська мова: 7-А
|
виписати слова і перекласти стор. 119, 123; вправа 1, стор. 122 (читати, перекладати)
|
Англійська мова: 7-Б
|
вправа 9, стор. 71 (усно), вправа 9-10, сто. 72 (письмово); повторити § 4
|
Географія
|
повторити § 37-43
|
Російська мова
|
повторить § 31, написать сочинение на тему «С чего начинается Родина…»
|
Світова література
|
Дж. Свіфт «Мандри Гуллівера» дочитати; опрацювати стор. 179-180 (усно)
|
Фізика
|
3.1.6 Розв'язування задач
|
Хімія
|
повторити §4-16
|
ЗАВДАННЯ ДЛЯ 8 КЛАСУ
Алгебра
|
повторити § 2, п. 11-15, розв’язати тест № 4 стор. 146-147
|
Геометрія
|
повторити § 3, п. 15-16, розв’язати № 547, 549, 551
|
Біологія
|
повторити §§ 35, 36; виконати письмово тестові завдання на стор. 171; скласти кросворд за темою «Риби»
|
Українська мова
|
повторити узагальнюючі слова в реченнях з однорідними членами, розділові знаки при них; на кожне правило потрібно дібрати приклади, речення записати
|
Українська література
|
повторити відомості про творчість В. Сосюри, Б. Олійника, В. Підпалий, підготуватися до контрольної роботи
|
Історія України
|
повторити §§ 23, 24
|
Основи здоров'я
|
повторити § 9-10, підготувати повідомлення за темою параграфа
|
Трудове навчання (дівчата)
|
робота над проектом
|
Англійська мова
|
повторити слова на стор. 84, 89, 93, 94, 97; повторити правило на стор. 177
|
Географія
|
повторити §§ 24-26, виконати тематичне оцінювання на стор. 136 письмово
|
Російська мова
|
повторити теорію з теми «Простое предложение, осложненное однородными членами»
|
Світова література
|
Данте «Божественна комедія», частина І «Пекло», читати, переказувати, відповідати на питання
|
Фізика
|
1.3.2 Потужність та одиниці її вимірювання
1.3.3 Кінетична і потенціальна енергії
|
Хімія
|
повторити §26-31, відповідати на питання параграфів
|
ЗАВДАННЯ ДЛЯ 9 КЛАСУ
Алгебра
|
опрацювати § 15-18, розв’язати № 520, 546, 549, 606, 613
|
Геометрія
|
опрацювати §5 (пункти 17, 18, 19), виконати письмово ТЕСТ № 5
|
Англійська мова
|
повторити слова на стор. 106 та 117; повторити правила сторінки 121-122
|
Українська мова
|
повторити правила § 23-25
|
Українська література
|
написати конспект до стор. 278-293; вивчити напам’ять вірш Т.Г.Шевченко «Доля»
|
Російська мова
|
повторити § 20-23, підготуватися до контрольної роботи; написати твір-мініатюру «Школьные годы чудесные»
|
Світова література
|
скласти конспект до стор. 242-250; скласти хронологічну таблицю «Життєвий і творчий шлях О.С. Пушкіна»
|
Біологія
|
повторити § 66-67, виконати письмово тестові завдання на стор. 182-185
|
Основи здоров’я
|
повторити §10; опрацювати § 11; стор. 110 ТЕСТИ виконати в зошиті
|
Трудове навчання
|
робота над проектом
|
Хімія
|
повторити §19-25; §22 вправа 2 (письмово); повторити номенклатуру вуглеводнів
|
Історія
|
опрацювати §13-19
|
Фізика
|
Електричні двигуни. Гучномовець. Електровимірювальні прилади
|
Інформатика
|
Пошук інформації в Інтернеті. Практична робота № 8. Пошук інформації в Інтернеті.
|
Правознавство |
опрацювати §16, 17 |
ЗАВДАННЯ ДЛЯ 10 КЛАСУ
Алгебра
|
повторити пункти 21.1-21.2, розв’язати № 4 (2,4,6), № 3 (2,4,6) стор. 283; № 6 (2), 7(1), 8 (3) стор. 288
|
Геометрія
|
повторити §5.1-5.3, розв’язати № 5.48, № 5.62
|
Англійська мова
|
повторити правило с.105; виконати вправу 7 стор. 107
|
Українська мова
|
повторити власне українська лексика і запозичена
|
Українська література
|
читати драму-феєрію Лесі Українки «Лісова пісня»; вивчити напам'ять «Contraspemspero»
|
Правознавство
|
повторити §19
|
Світова література
|
повторити життя та творчість М.Некрасова, опрацювати матеріал підручника; вивчити вірш напам'ять «На смерть Шевченка»
|
Біологія
|
опрацювати §45-46; відповісти письмово на запитання 3-5 стор. 253; запитання 13, 20, 24, 29, 30, 33 стор. 239
|
Географія
|
повторити § 30-31; опрацювати § 32
|
Всесвітня історія
|
повторити § 15-19
|
Хімія
|
повторити §16-18; §18 вправи 2, 3 (письмово); §16 вправа 5 (усно)
|
Фізика
|
4.1.8 Розв’язання задач із теми «Рівняння стану ідеального газу»
|
Інформатика
|
3. Дизайн та стильове оформлення презентацій. Робота з текстовими написами та графічними зображеннями
|
ЗАВДАННЯ ДЛЯ 11 КЛАСУ
Алгебра
|
повторити § 25, виучить властивості інтегралів, розв’язати № 3, 4, 6 (стор. 379)
|
Геометрія
|
повторити § 25, розв’язати № 1039, 1050
|
Англійська мова
|
повторити слова стор. 162; вправа стор. 163-164 – читати, перекладати
|
Українська мова
|
повторити тему «Ораторське мистецтво», виконати вправу 367 (письмово)
|
Українська література
|
стор. 263-268 (скласти конспект), вивчити напам'ять вірш Миколи Вінграновського «Сеньйорито акаціє, добрий вечір…»
|
Людина і світ
|
повторити § 49-54
|
Світова література
|
А. Камю скласти план до біографії, читати роман «Чума», опрацювати матеріал підручника з теми
|
Біологія
|
підготувати повідомлення по темі «Сучасні проблеми забруднення біосфери» та скласти відповідну схему - конспект, опрацювати відповідний теоретичний матеріал і скласти схему надходження шкідливих речовин у навколишнє середовище свого регіону;
|
Екологія
|
опрацювати відповідний теоретичний матеріал для виконання практичної роботи № 29 «З`ясування передумов виникнення деяких видів захворювань у міських жителів» та практичної роботи № 30 « Аналіз гостроти екологічних проблем індустріальних міст України»
|
Всесвітня історія
|
повторити § 18-19
|
Хімія
|
повторити §23-30; §27 вправи 236, 239 (письмово); підготувати доповідь або реферат на теми «Добування, застосування крохмалю» або «Добування, застосування целюлози»
|
Фізика
|
4.6 Дисперсія світла. Неперервний спектр світла. Спектроскоп
|
Інформатика
|
8.5 Форми. Практична робота № 14 «Форми. Введення даних»
|
ЗАВДАННЯ ДЛЯ 4 КЛАСІВ
Математика
|
повторити таблицю множення, одиниці вимірювання маси, довжини, часу; розв’язати стор.104 № 678, стор.106 № 690
|
Українська мова
|
повторити правила на стор.43,44; стор.46 вправа 86
|
Російська мова
|
повторити правила на стор.125, 128; стор.128, вправа 281
|
Природознавство
|
повторити «Природні зони України» стор.116–138
|
Читання
|
вивчити напам’ять вірші І.Франка «Дивувалася зима», Л.Українки «Вже сонечко в море сіда», П.Тичини «Гаї шумлять»
|
ЗАВДАННЯ ДЛЯ 3 КЛАСІВ
Математика
|
повторити таблицю множення і ділення; відпрацювати розв’язання прикладів на додавання і віднімання трицифрових чисел
|
Українська мова
|
вивчити відмінки, повторити тему «Іменник», підготуватися до контрольної роботи
|
Російська мова
|
скласти усний твір-опис «Моя квартира»
|
Природознавство
|
підготувати повідомлення про тварину України
|
Літературне читання
|
до уроку позакласного читання підготувати та вивчити напам’ять вірш Т.Г.Шевченка
|
Англійська мова
|
повторити слова у словнику
|
ЗАВДАННЯ ДЛЯ 2 КЛАСІВ
Математика
|
повторити таблицю множення і ділення чисел 2,3,4,5; вивчити таблицю множення і ділення числа 6. Розв’язати задачі на стор.102 № 664, 670; на стор.104 № 681
|
Українська мова
|
стор.110, 111, 116 повторити правила; стор.123 придумати та записати продовження казки за її початком та змістовим малюнком
|
Літературне читання
|
прочитати українські народні казки «Дрізд і голуб», «Вовк та козенята», «Без труда нема плода»
|
Російська мова
|
стор.97 повторити правило; стор.99 вправа 308
|
|