Основне призначення класного керівника - це максимальний розвиток кожної дитини, збереження її неповторної особистості, розкриття потенційних талантів.
Успішність виховання школярів великою мірою залежить від особистості вчителя, який повинен володіти високими моральними якостями, ґрунтовними знаннями, педагогічними технологіями, здатністю отримувати додаткові знання, необхідні для практичної діяльності. Своїм досвідом роботи з дітьми поділилась з колегами з інших шкіл Грунська Марина Олександрівна, яка взяла участь у щорічному конкурсі «Класний керівник року 2015» і посіла почесне ІІІ місце.
Вона – класний керівник 9 класу і працює над проблемою «Створення виховного середовища, що сприяє формуванню соціальної та моральної компетентності школярів». Її вихованці – діти старанні, творчі, успішні. Вони є активними учасниками не тільки шкільних, а й міських та обласних заходів і свят. Свою роботу Марина Олександрівна з класним колективом і окремими учнями планує так, аби кожна дитина відчувала себе у школі неповторною, потрібною, захищеною.ітоньки Сови: ранкова зарядка», під час якого діти мали змогу повторити рухливі вправи ранкової зарядки,зарядитись позитивним настроєм та закріпити одержані знання.
Учням 3-4 класів учнівським самоврядуванням було проведено рольову гру «Складові здоров’я». Мета гри формування уявлення стосовно правильного харчування,режиму дня та основних критеріїв з яких складається здоровий спосіб життя.
Ми пишаємося своєї колегою, бажаємо подальшого творчого зростання на педагогічній ниві!
|