Дата
|
Клас
|
Предмет
|
Завдання
|
|
|
|
|
|
05.12
|
4-А,
4-Б
|
Літературне читання
|
С.64
|
Повторити вірш О. Олеся «Степ» , с.65 читати. Відповідати на питання
|
|
|
Українська мова
|
|
Прочитай і спиши текст, ставлячи прикметники, що в дужках, у
потрібному відмінку.
У ( глибока) криниці, на ( синій) дні живе ( маленької) ( крижаної) дівчинка -Холодинка. Дочка Зими й ( холодне) Вітру. Вона народжується того дня, коли настають ( найсуворіше) морози. Мати Зима й батько Вітер опускають її в криницю і кажуть:
- Дивись нам, щоб і влітку вода була (холодні).
( За В.Сухомлинським)
|
|
|
Математика
|
|
1. 989:43 207488+86561 23435-5708-984
832:4 94047-8508 95704-(90840-5407)
2. Задача
Для приготування варення на 3 склянки вишень беруть 2 склянки цукру. Скільки склянок цукру потрібно на 72 склянки вишень?
|
|
|
Природознавство
|
С.47-48
|
Повторити матеріал про Світовий океан
|
06. 12
|
|
Математика
|
|
1.Обчисли:
7 155 : 5 + 409 • 7 25 т 039 кг + 48 т 840 кг
(6 384 – 3 468) : 2 7 ц 06 кг – 59 кг
2.Розв’яжи задачу:
За 3 дні зібрали 900 кг моркви. Першого дня зібрали третину всієї моркви, другого дня зібрали 110 кг моркви, а третього дня зібрали решту. Скільки кілограмів моркви зібрали третього дня?
|
|
|
Українська мова
|
|
Спиши текст, розкриваючи дужки. Замість крапок встав пропущені букви.
(Білокосе чарівне) з…ма примчала на (білий кінь) у сади і парки. Торкнулася (чарівна паличка) в…рхівок д…рев. І заіскрилися на них (кр…шталевий) шати. У (в…соке холодне) небі повільно пл…вуть хмари, ніби ( в…ликий білий) кораблі
|
|
|
Російська мова
|
|
-
Вставь пропущенные орфограммы, раскрой скобки, расставь знаки препинания.
Вет.р н.сёт л.стья( по)кочкам оврагам лугам полям. (По)з.л.тили они все д.ро.ки и тр.пинки в л.су. (На)ступила гри.ная п.ра. После д.ждя и взрослые и дети устр.мились в лес за гр.бами. Дед Степан нёс б.льшую к.рзину. Он мастер с.бирать гр.бы. Я (за)гл.дывал (под)каждый кустик п.нёк. (У)м.ня была м.л.нькая к.рзинка. (В)к.рзинк._ (у)меня л.жали л.сички (под).син.вики. Мы (вы)шли (на)старую выру.ку. Вся _.на была ( у)сыпана _.пятами.
|
07. 12
|
|
Українська мова
|
|
Спиши. Підкресли прикметник. Визнач відмінок, в якому вжиті
прикметники.
Радість бути здоровим, Радість краси незрівнянної. Радість праці натхненної, Радість обов'язків виконаних. Радість материнської ласки, Що нас все життя зігріває. І без цієї великої радості Людина щастя в житті не має.
|
|
|
Літературне читання
|
С.65-66
|
М. Коцюбинський «Літній день» читати, відповідати на питання
|
|
|
Математика
|
|
1. Розв’яжи рівняння
х – 642275 = 208185 24756 – х = 8917
Задача Ширина класної кімнати – 6 м, а довжина – на 4 м більша. Знайти її периметр.
|
08. 12
|
|
Українська мова
|
|
Вибери і встав замість крапок найвлучніші прикметники, підкресли їх
хвилястою лінією. Визнач відмінок, в якому вони вжиті.
До кімнати старої вчительки завітала... ( несподівана, випадкова, раптова) радість. Різні...( турботливі, тривожні, неспокійні) думки непокоїли серце матері. У розчинене вікно разом з теплим вітерцем хлюпнули пахощі акацій, звідкілясь долинули... (лункі, дзвінкі, звучні) дитячі голоси, пісня зяблика і... ( оглушливий, гучний, голосний) гамір горобців.
|
|
|
Природознавство
|
С.51 - 54
|
Читати, переказувати.
|
|
|
Математика
|
|
1. Приклади
512372 + 327819 25908 + 43149
637124 – 215275 784725 – 398419
2 т 372 кг + 14 т 016 кг 43 км 080 м – 24 км 792 м
3575 + 14004 + 6425 80103 – (9018 + 2647)
2.Розв’яжи рівняння
х – 76548 = 65498 4865+ х = 12549
|
|
|
Літературне читання
|
С.66-67
|
Надія Кир`ян «Євшан» читати, відповідати на питання
|
09.12
|
|
Російська мова
|
|
Спиши предложения, расставляя пропущенные знаки препинания.
Осенью на деревьях листья желтеют краснеют.
Бабушка мама папа и сын пошли гулять.
Гуси утки плавают на озере.
Мальчики читали а девочки пели.
Медведи слоны лисы и волки живут в зоопарке.
Белка выскочила из дупла перескочила на ёлку и понеслась по ветвям.
И шумели и свистели и прыгали лесные жители.
|
05.12
|
3-А, 3-Б
|
Математика
|
|
1.Записати сусідів чисел: 379, 280, 999, 100, 409.
2.Розв’язати задачу. У бідоні було 40 л молока. Двом покупцям продали по 5 л. Скільки літрів молока залишилося в бідоні?
|
|
|
Українська мова
|
|
Спиши слова, уставляючи потрібну букву. До кожного слова добери перевірне слово.
Моту_ка, гру_ка, прика_ка, сте_ка, хло_ці, корі_ка.
Повторити правило на стор.69.
|
|
|
Літературне читання
|
|
Стор.84-90, читати
|
|
|
Природознавство
|
|
Повторити стор.60-65
|
06. 12
|
|
Математика
|
|
1.Збільшити числа на 30: 270, 125, 400, 505, 168, 333. 2.Розв’язати задачу У 4 однакових пакетах 12 кг цукру. Скільки кг цукру у 6 таких пакетах?
|
|
|
Українська мова
|
|
Від поданих слів утвори спільнокореневі. Визнач корінь: гра, дуб, сад. Повторити правило на стор.55
|
|
|
Літературне читання
|
|
Стор. 91-94, виразно читати
|
07. 12
|
|
Українська мова
|
|
Визнач у поданих словах закінчення, основу і корінь. Склади з ними речення.
Степова, голова, рибний, безводний.
Повтори правила на стор.50, 52.
|
|
|
Літературне читання
|
|
Стор.95-99, читати
|
|
|
Математика
|
|
1.Розклади числа на розрядні доданки: 389, 120, 405, 389, 560, 701. 2.Розв’яжи задачу 42 кг вишень розсипали порівну у 6 ящиків. Скільки потрібно ящиків, щоб розсипати 38 кг вишень?
|
|
|
Російська мова
|
|
Составить 3 предложения, все слова в них разделить на слоги
|
08.12
|
|
Математика
|
|
Запиши, скільки сотень, десятків і одиниць у кожному числі: 537, 918, 508, 280. Розв’яжи задачу: У дитячому садку за 7 днів витратили 49 кг борошна. На скільки днів вистачить 56 кг борошна?
|
|
|
Українська мова
|
|
Добери до поданих слів споріднені так, щоб у корені відбулося чергування голосних звуків.
Стіл, похід, нора, кіт, перо, річ.
Повтори правило на стор. 57.
|
|
|
Природознавство
|
|
Повторити стор.65-70
|
09.12
|
|
Російська мова
|
|
Выписать 5 предложений с обращениями, обращения подчеркнуть. Повторить правило на стр. 58
|
05.12
|
2-А, 2-Б
|
Українська мова
|
|
Спишіть текст, підкресліть іменники. Зробити звуко-буквений аналіз слова їжачок.
У шкільному куточку живої природи є їжачок. Ми його дуже любимо. Приносимо йому молоко й м’ясо, їжачок тоді виходить із своєї схованки. Одного разу ми випустили їжачка на подвір’я. Раптом загавкав собака Дружок. їжачок згорнувся клубочком.
|
|
|
|
|
|
|
|
Математика
|
|
1. Знайти значення виразів:
60 + 4 16 – 9 + 5
49 – 40 14 – ( 10 – 6 )
50 – 1 80 – 50 – 10
34 + 23 58 – 14 + 2
2.Розв’язати задачу:
Мама купила 12 мандаринів. Дочка з’їла 3 мандарина, а син – 4 мандарина. Скільки мандаринів залишилось?
|
|
|
|
|
|
06.12
|
|
Українська мова
|
|
Зміни за зразком назви предметів. Запиши. Звуко-буквений аналіз слова заєць.
Один Багато
букет _________________
театр _________________
кіт _________________
заєць _________________
вікно _________________
подруга __________________
|
|
|
Математика
|
|
1. Знайти значення виразів:
70 – 3 80 – 34
72 + 8 23 + 37
34 – 9 57 + 18
26 + 8 43 – 17
2.Розв’язати задачу:
З першого вулика взяли 23 кг меду, із другого – на 6 кг більше, ніж з першого, а з третього – на 12кг менше, ніж з другого. Скільки меду взяли з третього вулика?
|
07.12
|
|
Українська мова
|
|
Запиши слова у таблицю. Зроби звуко-буквений аналіз слова ящірка.
Осінь, лисиця, грім, голуб, малятко, ромашка,лелека,яблуко,ящірка.
|
|
|
Математика
|
|
Розв’язати задачі:
1.Бабуся спекла 16 булочок. Сашко з’їв 6 булочок, а Тетянка – 3 булочки. Скільки булочок залишилось?
2.Накреслити два відрізки. Довжина першого – 6 см, а довжина другого – на 2 см менша.
|
08.12
|
|
Українська мова
|
|
1. Випиши слова - назви предметів.
Яскравий, олівець, їжак, біла, радість, липка, біжить.
2.Утвори імена, додаючи літеру :
___льга, ___ксана, ___ванко, ___ленка, ___етрик.
|
|
|
Математика
|
|
1. Знайти значення виразів:
50 + 3 70 – 1 – 9
86 – 1 4 + 40 + 1
98 – 90 35 – 5 + 10
59 + 1 80 – 50 – 20
64 – 4 80 – (50 – 20)
2. Розв’язати задачу:
Три білочки знайшли 80 горіхів. Перша знайшла 40 горіхів, друга – 20. Скільки горіхів знайшла третя білочка?
|