Революція Гідності, події, які нині переживає український народ ще раз засвідчили, що проголошена у 1991р. державна незалежність потребує постійного захисту, забезпечення національно-патріотичного та військово-патріотичного виховання дітей та молоді.
У концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді сказано, що «Патріотичне виховання – складова національного виховання, головною метою якого є становлення самодостатнього громадянина-патріота України, гуманіста і демократа, готового до виконання громадянських і конституційних обов’язків, до успадкування духовних і культурних надбань українського народу, досягнення високої культури взаємин». Сьогодні перед педагогами виникла нагальна необхідність переосмислення здійснення системних заходів, спрямованих на посилення патріотичного виховання – формування нового українця, що діє на основі національних та європейських цінностей, зокрема, поваги до національних символів (Герба, Прапора, Гімну України).
Беручи до уваги це і виконуючи Указ Президента України від 24.06.2015 р. № 3607/2015 «Про відзначення 24-ї річниці незалежності України», відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 р. № 788-р «Про затвердження плану заходів з підготовки та відзначення 24-ї річниці незалежності України» та з метою утвердження у дітей та молоді почуття патріотизму, у ЗОШ І-ІІІ ступенів № 9 було проведено:
- лекцію для учителів школи з теми «З історії Державного Прапора України»;
- оформлено виставку «Пам’ятай про тих, хто віддав все для України»;
- перегляд відео презентації «День незалежності України. Як це було»;
- захист малюнку серед учнів школи «Державні символи України».
Представники школи прийняли участь:
- в урочистому піднятті Державного Прапора України;
- в урочистій ході та покладанні квітів до меморіальної дошки Герою України (посмертно) Володимиру Рибаку біля будівлі МВ СБУ;
- у загальнонаціональній хвилині мовчання за загиблими в боротьбі за незалежність України;
- в урочистій ході від площі Жов. Революції вулицею Шевченка до пам’ятника Кобзарю.
|