Сегодня, 30 мая, наши ученики получили первые сертификаты Украинского центра оценивания качества образования. Не обошлось, к сожалению, без недоразумений и разочарований, но это оставим за пределами нашего сообщения. Остановимся лишь разночтении двух оценок: рейтинговой (от 100 до 200 баллов) и 12-балльной. Вот, что разъясняет вышеупомянутый центр тестирования по поводу этих двух оценок по математике:
Додатково роз′яснюємо, що тест з математики складається з
36 тестових завдань з алгебри та геометрії. Тестові завдання охоплюють
навчальний матеріал, який вивчається у 5-11-х класах.
Виконання цілісного тесту оцінюється за рейтинговою
шкалою 100-200 балів. Цей результат зараховується вищими навчальними
закладами як вступні випробування.
Потрібно мати на увазі те, що до тесту включено 6
завдань, які відповідають програмам загальноосвітніх шкіл, але мають
вищий рівень складності.
Необхідність включення їх до тесту пояснюється тим,
що його результати будуть зараховуватися до вищих навчальних закладів,
у яких математика є профілюючим предметом.
Однак розв′язання подібних завдань не є обов′язковою
вимогою програми державної підсумкової атестації, що проводиться в
загальноосвітніх школах, тому з цілісного тесту виокремлено 30 завдань,
які відповідають цій вимозі.
Це і є той субтест, який оцінюється за шкалою 1-12 балів.
Тому ще раз наголошуємо: не можна зіставляти чи
порівнювати результати тестування за шкалами 100-200 балів і 1-12
балів. За цими шкалами оцінюється різна кількість правильно виконаних
тестових завдань.
УЦОЯО, 30 травня 2008 р. Дополнительно можем представить документы этого же центра по методике пересчета тестовых баллов в рейтинговую и 12-балльную шкалы. Прочитав два этих документа, любой из Вас сможет понять почему возникают разночтения в оценках по украинскойму языку и литературе, математике и истории.
|